oliiviiaa

Alla inlägg den 28 september 2013

Av Olivia Lögdahl - 28 september 2013 16:13

Nu är de sex timmar kvar innan jag åker till stockholm och sedan vidare till stockholm. 

overkligt. Vill inte direkt åka :p

ville hellre stanna hemma, typ åka senare eller något. 

men nu åker jag iaf. kommer väll bli skönt att åka till värmen istället för att stanna i kylan.. 

Just nu väntar jag på att min fina älskling ska komma, så vi kan ses innan jag åker. 

vill inte vara borta från honom i en vecka. kommer aldrig gå..

kommer sakna honom så sjukt mycket! 

ska försöka blogga mer i turkiet. om jag har tid då, :) 

det vet man aldrig. 


kommer även sakna min fiina vän, eller ja. faktiskt min bästa vän. Fon. 

hon går i min klass. den snällaste personen jag känner, puss till henne. 


Nu ska jag kolla på film, som jag inte kommer få göra på en vecka, hörrs senare, :) 

ful bild kommer. ursäkta för de. 

 

 

 

Presentation


- Olivia lögdahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards